woensdag 16 juni 2010

De ene single is de andere niet

single spintol8416Laatst hadden we het er eens over, hoe je je spintol veilig kunt vervoeren. Ik had me die vraag ook net gesteld, omdat ik hem in een plastic zakje mee had gehad in mijn rugzak. Iemand had een leuke koker gekocht, met stipjes, bij Xenos, een ander vond de verpakking van Pringles zo handig. Verpakking? Zo lust ik er ook wel een! Het heeft wel wat, bij de slijter vertellen dat je een turfrokerige whisky zoekt met een mooie koker van de juiste doorsnee. Het lukte: ook de vorige inhoud van mijn nieuwe spintolkoker is schitterend van kleur en heerlijk zacht ;-)

The smooth single that came with my new spindle case is just as round, soft and balanced as its new content!

1 opmerking:

Elske zei

Toch altijd leuk om een goed excuus te hebben om een lekker drankje te kunnen kopen.