maandag 5 juli 2010

Zomerkriebel

linnen ribbelsZomer, geen zin in wol. Om ook in de zomer eens iets zelfgebreids aan te kunnen, dook ik in mijn voorraad, waar ik een aantal strengen onregelmatig gesponnen linnen vond. Simpel patroontje erbij gezocht en aan de slag. Misschien is het bij de volgende hittegolf wel af. Tenzij die deze week begint, natuurlijk. Patroon uit Verena voorjaar 2010, linnen gekregen.

As I need something to wear during the next heat wave (soon?) I started knitting this linnen shirt two days ago.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind linnen ook zo mooi om te verwerken!!!

annita zei

dat was ik

Edith zei

Al gaat je breiwerk nog zo snel,
het weer dat achterhaalt het wel...

Het linnen ziet er heel mooi uit. En is ook heerlijk met breien in die hitte.

ellebel / ellen zei

ziet er nu al leuk uit!
waag me nu aan mijn tweede engelse patroon (van ravelry) en kom in de beschrijvingen steeds "to block" tegen, kun je aangeven wat dat betekent? alvast bedankt! groetjes ellen

Knitaly zei

Thank you for your encouragement, we're moving our office on september so we're making the place tidy and comfortable!
The real problem with my hands is that they're all chapped and I can't knit! :)
Enjoy the summer!