vrijdag 13 augustus 2010

Viltschapje

feltscapeNa die gehaakte bloemen is helemaal het hek van de dam: vandaag had ik een dag vrij en ik bedacht dat ik wel een landschapje kon vilten en daar een paar gehaakte bloemen op kon maken. Maar ja, al schilderend met plukken vergat ik dat en kwamen er al snel andere dingen op het, eh, vel. Mijn eerste poging tot landschapschilderen met wol werd uiteindelijk ongeveer zo groot als een halve theedoek. Wat zal ik er eens mee gaan doen? Suggesties zijn welkom, er mag ook best een schaar bij gebruikt worden.

A day off today. So, I imagined I could make some more crochet(ed?) flowers and add them to a feltscape, so I stopped making felted beads (hm, forgot to photograph them, that will have to wait then) and took out my workmate to start painting with merino roving. Caught by the process I forgot about crochet and suddenly there was this. Now, what shall I do with it? Ideas very welcome, cutting is an option too...

2 opmerkingen:

gea zei

een schaar?????????????
o dat is zonde
ik vindt het superleuk!!!!!!!!!

ellebel / ellen zei

achterkantje haken (breien mag ook),hengsels eraan en klaar is je tas!