dinsdag 14 december 2010

Een teken van leven

De tijd vliegt, het is al ijskoud buiten en mijn dekens zijn nog niet af. Ik ben ook bezig met een mystery-quilt, die waarschijnlijk foeilelijk wordt - ik weet niet welk deel waar gaat komen, dus of de contrasten ergens naar gaan lijken is maar zeer de vraag - en dat met kerst klaar zou moeten zijn. Elke maandag komt er een minimale aanwijzing, we zijn er nog lang niet, ik begin te denken dat het voor kerst 2011 is!


engel 8697Tussendoording: op een forum postte iemand een kerstwens met patroon. Omdat ik momenteel nogal aan het haken ben, heb ik het meteen geprobeerd. Niet met haaknaald 1,5 maar met 3, dus het is een nogal forse engel geworden. En nogal rood, je ziet hem/haar niet zomaar over het hoofd.


afghan setting 8690Mijn wollen dekentje heeft nog geen hoekstukken, mijn katoenen dekentje heeft alle vierkantjes nu compleet en ik heb er zelfs al wat delen van in elkaar gezet. Het wordt een wild geheel, maar wel vrolijk!

1 opmerking:

Annita zei

Wat een leuke kleurige deken zal dat worden!!