woensdag 26 januari 2011

haakvirus valt resten aan

destash_8715 Ik brei een sok, ik breide een muts, ik brei een muts, ik brei een deken, maar wat laat ik zien? Dat ik alweer een dekentje haak! Het haakvirus heeft me stevig in zijn klauwen en helpt me nu om de wol op te maken die overbleef na de grote samenhaakdeken die intussen elders mooi en warm ligt te zijn. Patroon in het Engels staat hier, eigenlijk tot toer 22, maar ik ga gewoon door tot het garen op is of het niet meer mooi blijkt te vallen omdat ik te lang ben doorgegaan. Op de foto is de lap op het breedste punt ongeveer 80 centimeter, maar je ziet dat er nog wat bollen te gaan zijn.

I am knitting a few things at a time, and I finished some knitting, but what is keeping me busy and happy is destashing by using up the leftovers of the woollen afghan for this 8 point round ripple blanket. Crocheting is fun!

2 opmerkingen:

annita zei

Hij wordt prachtig. Laatst ben ik ook even aan de haak gegaan, maar ikheb gemerkt dat haken nou niet echt mijn ding is.

Willemtje zei

Ontzettend leuk geworden. Ik heb ook maar meteen het patroon afgedrukt. Heb nog een berg grijze katoen liggen waar ik niets mee kan, samen met resten blauw en gemeleerd bauw zie ik het al helemaalvoor me! Bedankt.