donderdag 15 september 2011

Regenboogscheerling

hemlock9007Ach, waarom zou ik ook niet gewoon aan iets nieuws beginnen, al heb ik nog zo veel onderhanden! Dit is de hemlock blanket die al door meer dan 4000 mensen op Ravelry gemaakt (of onderhanden) is. Het regenbooggaren dat ik een tijd geleden in mijn kleurenverrassingsdoos vond, is er volgens mij perfect voor. Ik weet nog niet of het een sjaal of een heel dunne deken wordt, maar het is geweldig leuk om te breien (vannacht werd het weer eens veel te laat, omdat ik steeds wilde zien hoe het na nog eens twee toeren werd). Of het zo spannend blijft is de vraag, want ik ben al bijna aan het waaierpatroon dat de rest van het patroon vormt, en dat is minder verrassend.

Cast on 'Hemlock' yesterday and could (can) hardly put it down. Seeing the pattern emerge and the rainbow color change is great, so I lost some sleep on this umpteenth project on the needles. Will be a shawl or a throw (to be hidden from the cats, as it is too delicate), depending on how far the yardage will turn out to go.

Geen opmerkingen: