maandag 31 oktober 2011

Alle ballen verzamelen!

3ballen_9030
Het is alweer 'wintertijd': ballentijd dus. Kerstballen breien is wereldwijd een rage in breiland, en ik ben toch ook maar weer gezwicht. Die drie sprietjesballen van twee jaar geleden waren wel heel simpel, nu is het mode om patroontjes in te breien. Ook leuk, dus hier zie je mijn eerste, hieronder mijn tweede patroonbal. Nu nog een kerstboompje, en minstens één ster, en...

grieksebal9033Deck the halls with knitted balls! Yesterday we turned our clocks back to 'normal', because winter is nearing - though I am going outside to enjoy my coffee in the garden again, when I finish this post - so it is about time to start working on december decorations. I knitted a few balls two years ago, plain variegated eyelash, but I gave in to the stranded knitted balls that are causing a real hype at the moment. And I enjoy making them! Now I will make a little christmas tree, and a few stars, and I am even considering starting that great nativity set that has been in my pattern library for years.

1 opmerking:

Anna Martijne zei

Ze zien er leuk uit, je kerstballen.
Als ik het later deze week wat rustiger heb, ga ik er ook eens aan beginnen, gisteren kocht ik het boek: kerstballen breien van Arne en Carlos, een schitterend boek, alleen al voor de heb.

Breigroeten,
Anna Martijne