maandag 24 oktober 2011

Bling!

hemlock9028Mijn tafelkleedsjaal schiet al erg op! Eigenlijk wilde ik er nog een leuk interessant ander kantje aanbreien, maar het wordt nu iets simpels met kraaltjes. En om die kraaltjes niet al te alleen te laten zitten daar aan de rand, heb ik bij 'mijn' kraaltjesleverancier Kralenzooi (pas op, kraaltjes zijn al even verslavend als breigaren) een paar verschillende bijpassende kleuren glimmertjes besteld. Het is even prutsen om ze aan de draad te krijgen - mijn opoetje heeft het niet overleefd en de brugnaalden van de tandarts ook niet - maar daarna is het echt leuk breien! Nog zes toeren en de rand, samen nog ongeveer 7000 steken, dan is hij af.

Hemlock is almost finished: only 7000+ stitches and a few hundred tiny beads to go...

2 opmerkingen:

Annita zei

Wat een prachtige kleuren. Mooie detail foto.

eveline salario zei

hoi, dit ga ik ook leren, heel mooi.