woensdag 14 maart 2012

Whooosh!

67/366: 8 maart 2012

Wat vliegt de tijd! Ik heb nog veel meer kerstballen gebreid, de kerstboom is af, de kerstman heeft er een vriendje bij en de regenboogsjaal ligt al lang in de kast, en dat is allemaal al maanden geleden en hier niet geshowd. Ik ben nog bezig met de lapjesdeken, daar moeten nog twee vierkantjes van, dan kan ik hem in elkaar gaan zetten en laat ik hem hier weer zien.

En ik heb een moebius gebreid voor mijn schoonzoon (dat kinkt wel he!), in zijn nationale kleuren.

Gisteren: twee dingen uitgetrokken die al maanden lagen en nooit iets zouden worden, en eindelijk de zachtgele voorjaarssokken weer ter hand genomen die ik meer dan een jaar geleden heb opgezet met het garen dat ik van Froukje kreeg. Die komen wel af voor het zomer is, foto volgt binnenkort!

Moebius strip/cowl for SIL, after Christmas knitting that was not completely exposed here. Future expo will contain a crocheted blanket (only 2 squares to go before assembly) and spring socks.

1 opmerking:

Wieke van Keulen zei

Prachtig Jose, een heerlijke kerstshawl (qua kleuren dan). Maar erg leuk. Groet, Wieke