zondag 3 juni 2012

Herfstmix

tweedraads herfstmix driedraads herfstmix merino Afgelopen herfst kaardde ik een mengsel van voornamelijk merino uit de restaanbieding van World of Wool in toepasselijke kleuren, en deze week had ik de draad eindelijk helemaal gesponnen. 637 meter tweedraads, ongeveer 200 gram, en ruim 30 meter driedraads, veel minder dus. Omdat ik geen zin had alsmaar dunne draad bij te spinnen om de tweedraads verder af te maken, heb ik wat er nog over was van de dikste draad van het tweedraadse garen uiteindelijk 'Navajo' opgetwijnd. Allebei heerlijk zacht geworden, nog geen idee wat ik ervan ga maken. 637 meters of 3-py and a bit over 30 meters of navajo 3-plyed merino yarn, straight from my wheels. Spun the thicker thread on my Moswolt, the thin yarn on the Swedish wheel, plying on Moswolt again because of the giant bobbins on that one.

Geen opmerkingen: