donderdag 4 april 2013

Waar is al die tijd heen?

Heb ik echt al die dingen die ik sinds vorig jaar juni gedaan heb, niet laten zien? Dan ga ik toch eens even in mijn fotovoorraad kijken, want ik heb niet niks gedaan, al is mijn productie de afgelopen maanden niet enorm geweest.

across dubbel

Dit sjaaltje heb ik een paar maanden geleden gemaakt, toen ik het patroon van Across the Beach" testte voor Monique Boonstra. Garen uit mijn voorraad, indertijd geverfd met paaseierverf en nu precies de goede kleur voor een zee- en strandthema!

To my surpise many months have passed since my last posting here. (Or did the internet eat something? I wish I could blame the electronic highway black hole, but I guess I did (not) do it myself.) Anyway, I am going to dig up a few of my latest projects, because I have a few things to share and I noticed this blog still gets dozens of visitors each day, despite my absence. First thing to show is the 'Across the Beach' shawlette I test knitted for Monique Boonstra, who so cleverly and creatively designs more than I could ever knit! It is soft and warm and cuddly and I love it, even though it is green.

2 opmerkingen:

Sannie zei

prachtige sjaal.
past mooi in het lente seizoen.

groetjes sannie

Marion B. zei

Prachtige sjaal en de kleur is zo zonnig.

Ik heb zojuist je blog bekeken, kom zeker vaker terug.

fijn weekend.