zondag 9 februari 2014

Meer blokjes

Dit zijn de garens waar ik blokjes mee maak voor Bart en Francis. Opdracht: blokjes van 6 x 6 cm, van minimaal 3 draden tegelijk, en dan variëren met kleuren en texturen. Het eerste blokje staat in de vorige post, hier zie je er nog een paar:


Blokje 6

Blokje 11

En blokje 14, de laatste aanwinst tot nu toe.

Poepoe, wat een gehannes met de nieuwe (nou ja, voor mij dan, na zo'n lange pauze) opzet van Blogger. De normale html gaat alle kanten op, de 'compose'-manier is niet echt mijn versie van intuïtief. Dus het is nu wel weer even mooi geweest ;-)




1 opmerking:

Dominique zei

interessante blokjes! Niet iets waar ik direct aan dacht bij 'blok', maar, interessant dus.
En ik begrijp jouw frustratie met blogger volledig. Ik kan er nog altijd niet goed mee werken.